mervemurat16 dün doğum yapmış taze bir annis olarak söylüyorum ki hayatımdaki en kolay şey epidural sezeryan:) o kadar güzeldi ki hicbisey hissetmiyorsunuz çocuğunuz 10 dakika demiyor ce ee selam veriyor size 😍 sonrasında da uyuşukluk aşama aşama açılıyor, bende bel sırt baş ağrısı olmadı direk kahve içtim tavsiye ederim 😍