Elisaaikraaa Kızlar 20+3 haftalık hamileyim ankaradan eskişehir yolculuk yapacam 3 saatlik yol gibi sizce sorun olurmu yolculuk yapmamda.
1sadeturkahvesii Elisaaikraaa ben 21. Haftamda 8-9 saat yolculuk yaptım. Gebeliğim riskli olmadığı için doktorum bi engel görmedi. Sadece kalça ağrım için oturma minderi kullandım öyle bir sorununuz varsa öneririm rahat geçti oturma minderi kullanınca
tatlibebegim_ Elisaaikraaa 20 haftalıkken 9 saatlik yolculuk yaptım otobüs ile 2 saatte bi mola verdi her mola verişinde yürüdüm ama ayaklarım çok fena şişti bide belim ağrıdı
Dodomom Elisaaikraaa bende yolculuk yapacam haftaya . 26 haftalik olacağız. Aradım sordum thy ni 28 haftaliktan 35 haftalığına kadar doktor raporu istiyorlar. 28 haftalığına kadar şart değil dedi. Zaten googleye yazın çıkıyor
Elisaaikraaa Merve_ceyhan0803 1sadeturkahvesii Teşekkür ederim kızlar peki dinlene dinlene mi gitmek gerekir
3438FG Elisaaikraaa Kız ilk öğrendim Beta hcg’ye baktırdım doktor tahminen 2 haftalık demişti. Sonra ertesi güne eşim izine ayrıldı ve yolculuk yaptık ama doktorum sıkıntı yok demişti. 6 saat yolculuk yaptık kendi aracımızla. Ama ne yalan söyleyim öyle çok durup mola vererek gitmedik.
1sadeturkahvesii Elisaaikraaa ben otobüsle gittim bir kez mola vermişti anca o zaman inip yürüdüm o kadar ama şahsi araçla gideceksen bir iki kere durup yürüyebilirsin bence daha sağlıklı olur
Mervis_to 30cu haftaya kadar yapabiliriz diye biliyorum benim doktorum öyle demişti 10 saatlik yola gitmiştim 30 cu haftam da hatta kendi aracınız sa 3 saatte bir yürüyüş yapın mola verin 5 10 dakka yürüyün kan akışını z için
Merimerim 35 haftalık hamileyim Ankara kahramanmaraş arası git gel yaptık ama tabi kendi aracımızla. Doktora da danışarak çıktım yola. Bir riskiniz yoksa gidebilirsiniz.
Dodomom Elisaaikraaa araçla bizde düşündük ama her 1 saate duramayız. Tuvalet ihtiyacı olsun başka olsun yolumuz 15 saata uzar. O yüzden uçakla gitmeyi seçtik
Enas2365 Elisaaikraaa 3 saatlik yolda bir şey olmaz WC molası verirsiniz 1 kere biter yol zaten. Ben 7 haftalıkken İzmir’den İtalya’ya otobüsle gidip geldim 10 günlük turla. Bir şey olmaz 3 saatten.