Semolinko 14 haftalığım dünden beri arada oluyor bı sertlık sağ bıraz üste oturuyor sanki biraz acı gıbı oluyor Suan tekmelere daha var oldu ıçın tedırgınde oluyorum dün Dr kontrole gıttım ıyıydı çok şükür sonra öğleden sonra başladı bırden oldu durduk yere bende anlamadım bi sağlıkla hayırlısıyla Allah ın izniyle kucağımıza alaydık 🤲