Tazeannee Kızlar dün post açmıştım acaba suyum mu geldi şöyle mi oldu bilmem ne derken meğersem suyum gelmiş ve ağrılarım hiç 1 saatten azalarak artmadı direk 5 dkkdan saniyelere düşerek hızlandı herşey güzel gidiyordu ağrılarım hariç açılmam hızlı ilerliyordu derken bebegim son anda kakasını yapıp yutmuş biraz doktorum tansıyon kalp ritmi düşüyor derken bir anda mecbur i sezeryana alındım ama yavrum u 7 günlük kuvezden kurtaramadım ama cok sükür iyiye gidiyoruz düzelicez her acı ve aksiliğe rağmen oğlumu kucağıma almak harikaydı smdi doğum yapıcak annelere kolaylık ve kolay doğumlar diliyorum bir avazda kucağınıza almak nasip olsun 💕😘😘😘
Caney01 Tazeannee çok geçmiş olsun olsun rabbim sağlık versin inşallah benim ve tüm annelerin yardımcı si olsun uyku tutmuyor canim heyecan korku herşey karıştı valla dua et tatlim sende olurmu 😗