Bu benim 2. Hamileliğim ilkinde hoplayıp zıplardım resmen dans falan ederdim hiç ağrım sızım olmazdı bu hamileliğimde ise biraz ayakta fazla durayım veya iş yapayım hemen sol bacağımın üst tarafı ve kalçamın üstüne ağrı giriyor. Kemiğim ağrıyor resmen neden olabilir acaba ilkindeki gibi ilaçlarımı duzenli kullanmıyorum magnezyum kalsiyum falan ondan mı acaba diye düşünüyorum ama ne bileyim diğerinde hiç olmazdı o kadar zor hareketler yapar gezer tozardım. Benim gibi olan var mı