2 gündür aşırı karın ağrısı çekiyorum doktora gittim nst çektiler geri gönderdiler ordan devlete geçtim ağrıyla ağlaya ağlaya açıklığa baktılar yok ama hala devam ediyor az önce yine istifra ettim bide idrarım çok sarı neden başına gelen varmı nolur bi akıl verin kafayı yiycem