Zuleyhadere25 Lekelenme oldu acile gittim doktor ultrasondan baktı çok kanama olmuş dedi bebek iyiydi şükür yatış önerdi ama 15 aylık bebem var die labul etmedim progestan yazdı aynı durumu yaşayan varmı neler yaşadınız. İnşallah biley olmaz Allah ın izniyle 🤲🏻
Aleynaceyhannnn İlk gebeliğimde kanamam olmuştu ama yatış önerilecek kadar değildi bana da progestan verildi ve allaha şükür düzeldi bence siz de kullanıp iyi düşünün iyi olsun her şey 😊