20+ 5 gebelik boyunca sürekli idrara gidiyorum,hatta az önce 3 defa ard ada gittim 10 dakika bile dolmadan.Ve sürekli iç çamaşırında ıslaklık var.Ama altıma kaçırmıyorum eminim.Neden acaba böyle ? Sizde bu durumu yaşayan varmı.Normalde bu WCye çıkma olayı son aylara doğru olmaz mı.İlk baştan beri mi böyle oluyor