Dilek-50 Merhaba bugün kontrole gittim 12. Haftam yeni doldu doktor kesin değil tahminen kız gibi ama kesin değil hazırlık yapma şuan dedi sizce doğru mudur ? Tahminler doğru çıkıyormu bilen var mı
eymenim_ Dilek-50 benim 12 de kız dedi devlet detaylıda 16+5 te ozle gittim kız dedi 19+5 de devlete tekrar gittim kıza benzettim dedi bakalım salı günü ayrıntı var ondan sonra da ufaktan bireyler alacagim
Babybal123 Dilek-50 bana da kesin değil erkeğe benzettim ama kimseye söyleme dedi on gün sonra tekrar çağırdı kız dedi🤣