Kahramankentli benim kendimi bildim bileli sarı akıntım var 1 buçuk senedir de bebeğim olmuyor. Sarı akıntı için doktor önemli değil çözeriz diyor ama tam çözmeden çatlatma iğnesi tedavisi uyguluyor. Bu neyin nesidir hiç test kültür falan da yapmıyo. Hamile kalsam bile sakıncalı değil mi acaba sizin düşünceniz nedir