Öncelikle doğumdan cok korkan biri olarak benim gibi olan arkadaşlra cesaret vermesi için yazıyprum hikayemi 40+4 te akşam saatleri düzensiz ama sık sancılarım vardı gece 4 gibi kesildi ve uyuyaklmışım 40+5 te öğleden sonra 3 4 gibi sancılarım başladı 10 15 dkda bir gelip gidiyordu dayanılmayacak gibi hic değil çünkü 1 dk maksimum sürüyor ardından 15 dk hic bi sancı kalmıyor yemeğimi yedim duş aldım pilates topuyla oyalandım akşam 9 gibi 5 dkda bir olunca sancılarım bi gidelim açıklığıma baktırayım dedim cünkü en sonki muayene de hic acıklığım yoktu ve sancımda çıkmıyodu nstde. Hastaneye gittik nstye bağlandım psikolojik mi bilmiyorum evdeki sancı ağrı orda kesildi neyse ebe baktı 2-2.5 cm açılma var dedi doktoruma bilgi verdi iki saat müşahade altında kalabilir isterse ama evine de gidebilir deyince direk eve geçtik 22.30 gibi sancılarımı karşılamak icin çömeldiğim bi anda suyum geldi asla anlaşılmyacak bişey değilmiş herkesin dediği gibi baya baya su boşalıyor çok geldi benden de. Hemen duşa girdim hazırlandım çantamızı alıp cıktık 11 gibi yatışım oldu 5-5.5 cm açılman var dendi pilates topu ve duş her şeyim oldu onlarsız duramadım ama yürüyüş merdiven hareketleri falan da yap dendi onlrı yapabilecek gücüm yoktu acıkcaksı sancılarımı cok sık ve şiddetli hissediyordum hatta sordum neden böyle benim diye bebek baskısı güzel olduğu icin bu kadar hissediyosn gibi bişey demişti doktor da ebe de. Açıklığım tam 10 cm e ulaşınca ıkınma hissin geldiğinde ıkın kakan geldiğinde söyle dediler bir süre yine odada ıkındım hatta sanırm o süre icinde kaka da yaptım bundan cok korkuyodum yapar mıyım diye ama o an çok yapmak istedim aksine utanmadım yani onuda hiç hiç düşünmeyin bebeğin başı taçlandıktan sonra ameliyathaneye geçtik doğurmak bence en kolayı kaka yapma ıkınma isteğiyle bol bol ıkındım derin nefesler her şey hem sancıda hem de doğumda benim bebeğim iki eliyle bir geldiği icin yırtığım oluştu 4 5 dikişim var ama şükür bunada hepinize güzel doğumlar dilerim sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım