vanillaxprivate 22.12.2023 de trabzon farabide cavit hocaya aşılama yaptırdım. Aşılamadan 1-2 sonra göğüslerimde inanılmaz bir hassiyet ve uçlarında acı başladı. Şu an ara ara baş dönmelerim ve kasık ağrılarım oluyor. Bazen belime de vuruyor ama kısa süreli. Akşam üzeri olunca erkenden uykum geliyor gün için de de halsiz ve uykulu gibiyim. Kendimi dinlemek istemiyorum ama belirtiler bariz olunca ne bileyim ☹️ gonal f 450 kullandım. 2 yumurtam oluştu. Var mı aşılama ile hamile kalan ? Başarı oranı çok düşük diyorlar. Allah kimseyi aratmasın. Sizleri çok iyi anlıyorum 🫂
YesimAykut vanillaxprivate aşılamamı salı günü oldum, 4.günü bugün, kasık ağrım var, dün gaz sancım vardı o şekilde, ilk aşılamam tutmuştu benim ama şuan hafif kasık ağrısından başka bişey yok, hayırlısı olsun hepimiz için💗🤩
Eloomm vanillaxprivate bende aşılama yaptırdım bu saydığınız bütün belirtiler bendede var ama yine de kesin olarak emin olamıyorum üzülmek istemiyorum 😮💨🫠 ama yine de rabbim hayırla sonuçlandırsın emeklerimizi 2024 bizim yılımız olsun 🌸
YesimAykut vanillaxprivate evet 2.aşılamam canım, başka türlü hamile kalamıyorum, ilk bebeğimi 21.haftada kaybettim😭
YesimAykut vanillaxprivate başka bi belirtiniz var mı acaba siz önden gidiyorsunuz ben geriden geliyorum 😁
ncbkyaa YesimAykut kız senınde ıkıncı aşılama sen daha tecrubelesın bıde tutmuş sen söyle biz kendımıze yoralım 😇
vanillaxprivate YesimAykut Başka bir belirtim yok böyle belirtileri olup hamile olanda var olmayan da. Çok değişik Allah hayırlısını versin. Beklemekten başka çare yok 🥹
YesimAykut ncbkyaa doğru diyorsun ama yavaş yavaş unutuyorum belirtileri😂 haftaya belli olacak az kaldı 😌
vanillaxprivate deniizz_ denizzzz diğer sorularda adını çok görmüştüm. Senin için dua etmiştim çok sevindimmmmm 🥹🥹🥹🥹🥹🥹
deniizz_ vanillaxprivate yaaa kurban oluruuuumm Allah razı olsun çiçeğim inşallah bu güzel haberi sende alırsın 🥹🥰