Ben baya ilerledim kızlar yarın 31 oluyorum. Çok büyük ağrı sızılarım yok çok şükür. Klasik yataktan kalkarken zorlanma, çabuk yorulma, nefes nefese kalma, mide yanması gibi şeyler mevcut bi de enn çok yoran tuvalet sıklığı 🥴 1 2 hftadır öyle hareketli ki bazen korkuyorum dikişlere bi şey olcak diye ama kontroller de güzel gidiyo çok şükür. Tedbir amaçlı serklaj olmuştum, şu an ölçümler normal sınırda gidiyo.En baştan beri sürekli yatmadım kendime dikkat ederek, hayatımı yavaşlatarak, hareketlerimi kısıtlayarak yaşıyorum. Haftya doktor değişikliği yapıcam biraz mecburiyetten, onun stresi var. Onu da halledersem kafam rahatlıcak inşallah bakalım bundan sonrası kısmet bu günlere de sağ salim gelebildimya bin şükür 🤲🏻 Eşyalar da hazır yani hazır derken şöyle yıkanıp ütülenip yerleştirme ve hastane çantası hazırlama hariç eksik bir şey yok. Onları da annem ya da eşimle 1 2 haftya halletmeyi düşünüyorum en geç. Sizlerde durumlar nedir ?