11-02- Kızlar 34 den sonra kasıklarıma bi yük bindi sanki karnım zaten aşağıda ama uzun süre ayakta kalsam ya da ayağa ne zaman kalksam kasığımda bi ağrı oluyor sizde de bu durum oluyor mu
Efenin_Annesi09 11-02- bende de oldu idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı toz tek seferlik ilaç verdi doktor içtim geçti sizde bı yaptırın derim
Mommys20 11-02- 35. Haftadayım sertleşme bende de oluyor doktorum normal dedi ama senin içinde durum normal midir bilemem tabi onu ancak doktorun bilir benim kasık ağrım magnezyumla geçmişti o yüzden sordum canım
Razee 11-02- 34+1 le birlikte o güncelleme bana da geldi her an çocuk sanki altımdan çıkacak gibi bi de bazen tek tarafta toplanıyor karnım yamuluyor çok acı veriyor
Gya112233 34 haftaya yeni girdim yanma kasıkta ağrı bel ağrısı ne ararsan var ayağa kalkmamla bebeğin sertleşmesi bir oluyor ben adalat içiyorum ama inşallah fayda ediyodur
Rabiss34 Haftada benimde bebiş toplanıyor bir yere yumruk gibi oluyor 🙄 aşağıda hissetmede var ama doktoruma sorduğumda aşağıda hissetmen normal demişti baş aşağı durduğu için bebiş