1_prensesannesii 30 ağustosta nst kontrolüm vardı sancı çıkınca muayne ettiler 2 cm açıklık var dediler eve geldim nişanım geldi (Kanlı akıntı tek seferlik). Sancı artınca gel dediler. Bütün gece duş aldım yürüyüş squat yaptım merdiven inip çıktım hurma yedim dua ettim vs sabah 6 da kasılmam olunca ilk bebek olunca bide endişe ettik hastaneye gittik yatış yaptırdık doktor izni ile. Tekrar muayne oldum açıklık hala 2 cm idi. Sabah 8 de suni sancı taktılar saat 10 a doğru 4 cm oldu. 11 de 5 cm oldu. Kendi isteğim ile epidural istedim taktılar. 12 de epidural taktırdım 3 e kadar 10 cm açıklığım oldu. 10 dakikada doğum yaptım. Çok az kesik ile doğumu bitirdim herşey çok güzeldi bebeğime sağlıklı bir şekilde kavuştum. 1 gün sonra taburcu oldum. Allah tüm hamileleri bir nefeste kurtarsın İnşallah. Asla korkmayın kucağınıza aldığınız an tüm acılar unutuluyor şuan paşam 4 yaşında oldu. 3 kilo 500 gram doğdu 🧿🤍