defneeoz27 Kızlar ikili tarama testi sonucum değerler normal diyor salı doktora gidicem anlayan önceden baksa da içim rahat rahat gitsem
defneeoz27 1palyaco oradaki değere göre yazdım ben bende bilmiyordum yanında ekstra rapora oluyormuş salı doktor baksın bakalım en doğrusunu o söyler
rumeysatezcann_ Aslında bu şekilde anlamak zor , bunun raporu vardır grafik halinde. Yanında oranlar verilerek değerler yazar o şekilde daha doğru yorum yapılabilir 🙏🏻
defneeoz27 rumeysatezcann_ Anladım teşekkür ederim ilk çocuk bilmiyorum o yüzden nasıl olduğunu oradaki değere göre söyledim ben sağolun 😊
sehrengiz_8 defneeoz27 hastanenin kendi sisteminden girerseniz bazen rapor gözüküyor benim gittiğim hastane tıp fakültesi idi ve hastane sisteminde gözüktü
rumeysatezcann_ defneeoz27 haklısınız benim de ilk gebeliğim ben de bilmiyordum. Sonradan öğrendim ki rapor gerekiyormuş ona göre değerlendirme oluyormuş. Kendim de bilmediğim için sizi de bilgilendirmek istedim. 🙏🏻☺️
1palyaco defneeoz27 bende de hepsinde yeşil tik var normal gözüküyor yani . Ama aramızda rakamsal farklar var . Grafiğe göre yorumlanması uygun olan 😇🌸
defneeoz27 emelldemir bana 10 gün demişti ayın 21inde vermiştim ne zaman çıktı bilmiyorum şans eseri bugün girince gördüm ama olduğunuz ilin yoğunluğuna göre 15/20 günü bulabiliyormuş