cokbilmismom Ftm_75 ben pek sevemedim anlamsız geldi yani bir şeyin kısaltılması gibi . Birde dalga geçilmeye müsait bir isim maalesef akran zorbaligi açısından bunlarida düşünün
Ebrarabla_06 Ftm_75 ezo ismi çok güzel benim kız kardeşimde adı ezo o kadar güzel naif düşünceli bir kız ki
amayinedeiyiilerledim Ftm_75 bende sevmedim küçük erkek kardeşim ezik ezo diye dalga geçerdi bi kızla. Kötü bir şey tabii ki ama çocuklar bazen zorba olabiliyor.