Nisako97 benim kullanmadığım antihistaminik kalmadı crebros, avil, zaditen, yurt dışından gelen doxepin diye bir ilaç ama gelin görün ki ben bu ilaçları kullanırken de aşıyı vurduğumda da total ige 0-100 arası olması gerekirken bende 500 çıkıyor , bu ilaçları ve aşıyı kullanmadığımda 1500e vuruyor ve anjiödem de oluyo, boğaz ve dil şişmesi gibi de kendini gösteriyor, crebros yazdı ama günde 4-5 adet dahi atsam faydasını göremiyorum, 3 farklı büyükşehir hastanelerinde yattım çok fazla yükseliyor değerim ve düşürülmüyor, ilaçlar gram fayda vermiyor :(