semakayaa Kızlar selam yarin bebisimize alış-veriş yapicaz insallah suan hic biseyi yok temelden herseyini alicam ilk once neler almaliyim birde marta geliyor doğumum sizce en cok önemli olan neler önerilerinizi bekliyorummm😍💞
naneliseker_ semakayaa zıbın uzun kol kısa kol, corap, ağız mendili, tutumlar, takım pjamalar, yelekler, emzik , biberon, bakim kremlerinden vs. Başladım en temeli almak basta daha iyi 🥲Bide hastane çıkışı 2 takım… Yeni dogan çok almadım hemen büyüyorlar.
Seymanur60 semakayaa banyo seti zıbın bebek arabası beşik ilk başta gerekli araçlar zaten kıyafet bir şekilde hallediliyr
Busraakay_26 semakayaa Şubat da e bebeğe indirim gelecek o zaman beşik ve bebek arabası bakarsın Kıyafet de 0-3 ay almanı öneririm çabuk büyüyorlar uzun kol zıbın çok alma bence 3-4 tane yeter sonra havalar ısınır gerek kalmaz Her ay zıbından 5 er tane bana yetmişti Tuşumda fermuar şeklinde olanlar çok kullanışlı çıtçıtlı olanlar çok uğraştırıyor Birde tulumları çorapsız şekilde al boyu uzun doğarsa giydirmezsin ben giydirenedim mesela
Yasmiyy semakayaa ay benim de martta geliyor ben de yarın alışverişe çıkıcam bu postu takip edeyim bana da faydalı olur 🤣
mervemurat16 semakayaa zıbın önemli bol zıbın alın her ayınkinden alın çabuk büyüyor derler çünkü sonrasında ayaklı takım alın yedeğinizde bulunsun zaman geçtikçe diğerlerinide alırsınız zaten.Ağız mendili alın(rossmann de uygun) eldiven alın iki üç tane ilk yazamanlar yüzünü çizmesin diye kullanabilirsiniz.Bez alın ben stoklamasım sadece yenidoğan aldım sonrasında kilosuna göre ve pişik durumuna göre ilerlicem.Islak mendil almadım yerine temizleme pamuğu aldım ilk 40 gün pamukla temizlemek gerekliymiş
naneliseker_ 3438FG yeterli ben 3 4 tane koydum sanırım. Zaten çok kalınmıyor hastanede aksilik olmazsa 🙃
3438FG naneliseker_ Bizim hastane biraz uzak. Nolur nolmaz diye koydum. Birde doktorum şuanlık sezeryan öngörüyor ilerisi nolur bilemiyorum tabiki Oyüzden biraz koymaya çalıştım ama az mı diye yine bi düşündüm sorayım dedim teşekkür ederim 🌺
naneliseker_ 3438FG bende sezaryen inşallah. Evet hastane uzaksa tedbirli olmak iyi. Rica ederim 🥲✨️✨️