Barlas28 Merhaba evet kullanıyorum doğuma kadarda kullanacağım sanırım devam dedı doktorum ılk kutu bıtıyor yarın Ilk başta hafıf bas donmesı yaşamıştım gün ıcınde ama suan gayet rahatım bir yan etkısı olmadı bu ilacın doğumu normal seyrınde devam etmesı erken doğum olmaması ıcın verdiğinı söyledi sızınde ıcınız rahat olsun önlem amaçlı verılıyor son aylarda tansiyon yukseklıgı olduğu ıcın 🩷