Esraa70 Kızlar aranızda sağlıksız gebelik yaşayan varmı hcg değerim 1720 den 1221e düştü doktor sağlıksız gebelik dedi kanaman olmazsa 2 gün sonra tekrar gitmemi söyledi
ilkgozagrim__ Esraa70 canım ben 3229 ile öğrenmiştim 1050 ye düştü beta sonra 550 ye düştü ve düşük yaptım haziranda doktor 1 defa korun dedi korundum temmuzda adet oldum bidaha olmadım şuan 24+1 iz şükürler olsun kızçemle
Swan97 Esraa70 malesef ben de yaşadım. Önce 2 kat artış olmuştu bi süre ama sonra düşüşe geçti. Düşüşe geçmeye başladıktan 2 hafta sonra kanamam başladı ve düştü. Kendiliğinden düşmesini bekleyelim 2 hafta demişti doktor. Geçmiş olsun size de bana da. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin bizlere, aratmadan 🙏🏻
Esraa70 MaşAllah Rabbim kucağınıza almayı da nasip etsin inşAllah, doktor Salı günü tekrar değerlerine bakacam dedi ben farklı yerlerde kan verdiğim için değer düşük çıktı bu sefer ama sağlıksız gebelik gibi duruyor dedi, kese gözüküyor vajinal muayenede
Eminexxx Benim de hcg değerim önce 7.65 ti bir hafta sonra 375.65 oldu kese görmeye gidecegimiz gün kahverengi akıntım geldi doktora gittim değerinin düştüğünü sağlıksız gebelik olduğunu söyledi