seweyt Slm kızlar 9+5 haftaligim grip mi oldum ne bilmiyorum öksürüyorum başım ağrıyor bellim ve kasiklarim ağrıyor normal mi hastaneye de gidemiyorum küçük oğlum var bırakacak kimsem yok çok kötüyüm var mı başına gelen karnımda da hafif ağrı var
Kubranur0774 Valla bende oldum atlattık sayılır sadece parol ve gebelikte içilen vitamin takviyesi birde portakal mandalina suyu meyve bu şekilde biraz geçiyor geçmiş olsun.