S17 Hamilelikten dolayı unutkanlık var sanırım corasprin 100 lük kullanıyorum. İçmedim diye biliyorum ama 1 tane aldım ama içmiş olmuş olsam bu durum bi sorun yaratmaz değil mi ?
Kaderozy S17 bencede birşey olmaz bende iciyorum coraspini unuttuğum zaman da oluyordu sorun olmadı çok şükür
karaguzelirem_ Bir sorun olacağını sanmıyorum canım içini ferah tut merak etme, telefonuna alarm kurmanı tavsiye ederim ben öyle yapıyorum günde 2 kere içmem gereken ilaçlarım var saatlerini alarm kurdum çaldığında direk içiyorum ve unutmuyorum böylelikle ☺️
Nur7536 Kaderozy kaçıncı haftaya kadar kullanacaksınız benim daha önce düşük olduğu için kullanıyorum başka ilaç kullanmıyorum 32 de bırak dedi ama birley olur diye korkuyorum
Aleve Nur7536 doktor bana da bu ilacı verdi bı kurtajim var diye bende iki gündür korka korka içiyorum bişi olur mu diyee
Kaderozy Nur7536 korkmana gerek yokk ilk çocuğumda doğuma kadar içtim ikinci çocuğumda farklı bir Dr du oda bana doğuma az bı zaman kala birakmam gerektigini söylemişti bende tedirgindim ama artık bir sorun olmaz demişti bende bıraktım sorun olmadı çok şükür sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Kaderozy Aleve bende ilkini düşük yapmıştım 2. De dr test yaptı pıhtılaşma olabilir dedi öyle çıktı coraspin içmeye başladım çok şükür sağlıcakla kucağıma aldım 2. Ve 3. Gebeliğimdede hiç sıkıntı yaşamadım
Nur7536 Kaderozy amin inşallah canım 32 de bırakacam ama sadece corapsin kullanıyorum iğne vs verir mi vermez mi bilmiyorum
Nur7536 Nayas gün içinde aynı saate almadığımızdan bende o yüzden gece yatarken almaya başladım ondan sonra düzeldi aldım mı almadım mı konusu