tugcesakzci Gurbetci1anne nst rahim kasılmalarını ölçer böbreklerle bir alakası yok biber sancısının çıkacağını sanmiyorum. Çünkü Nst tanımı fetüsün kalp atışını ölçmek ve hareketlerinin rahimde yatarttığı dalgalanmaları ölçümleyebilmek