Rabia_yunus detaylı ultrasondan sonra önerdi doktor , düşük yaptiriyor karnından alınan sıvı yaptirmadim yaptirmamda doktoruma sordum herkese öneriliyor biz sadece bebeği bu cihazlarla tahminen takip ediyoruz doğduğunda bi sıkıntı olursa diye öneriliyor bebeğinde goruldugu kadar bi sikinti yok dedi sorumluluk kabul etmemek için bence önden böyle bir kağıt imzalatiyorlar