Anneolmak38 bende hem devlete gidiyorum hem özele. Devlet kartal lütfi kırdar eğitim ve araştırma ama dediğiniz gibi her gidişimde farklı doktorlar çıkıyor. Özel hastanede Maltepe’ye bağlı aslında delta hastanesi doktorum da tahir tosyalı. Mükemmel bir doktor ben çok memnunum. Muayene ücreti 500. Ben devlete de gittiğim için testleri orda yaptırıyorum sonra özel deki doktora da gösteriyorum. 1 hafta 10 güne yakın kontrole çağırıyor. O zamanda zaten ücretsiz oluyor. Benim özel deki Doktor’umla devletteki doktorumun söyledikleri çok farklı oluyor. Mesela bebeğin kaç hafta olduğu, tahlil sonuçlarına göre söylenenler. Yeme konusundaki yasaklar. Bende çok kararsızım şuan devletle özel arasında. Doktorumdan memnunum doğumda şuan 11bin800. Tabi yeni yılla birlikte hem muayene hem de doğum ücreti artacak. O yüzden şimdilik devletteki kontrollerimide aksatmak istemiyorum devam ediyorum mecbur. Ama özeldeki Doktor’umu şiddetle tavsiye ederim.