naneliseker_ merhabamelek buna doktor karar verir çünkü pıhtılaşma kalıcı birsey duyduğum kadari ile.
cihandurumerve merhabamelek hem ilkinde hem ikincisinde kullanıyorum daha önce 2 kaybım var hiç bir doktor riske atmak istemez. İğnelerinde vücuda herhangi bir zararı yok o yüzden naçizane fikrim risk almayın pıhtılaşma genlerle ilgili olduğundan kalıcı bir durum
Kubraislekyay merhabamelek ilk 2 gebeliğimde kullandım şuan hamileyim kullanmıyorum ama önceki gebeliklerimde kanamam vardı bunda çok şükür kanamam yok
merhabamelek cihandurumerve Ben de riske atmak istemiyorum da Canım çok acıyor korkuyorum Acaba kullanmayan var mıdır diye merak ettim