Adnlncm Merhaba anneler bebeğim 5 aylık tekrar hamileyim ve sezaryen doğum yaptım çok korkuyorum daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu bir de Dr bana folik asit vermedi ilk bebeğimde kullanmıştım
Momcrn Adnlncm aynısını arkadaşım yaşadı hiç kolay değil seni korkutmak istemem ama doğum zamanı bile doktor korkmuştu masa da bile kalma riskin var diyordu çünkü iç dikişler enfeksiyon kapmıştı çok zor şeyler yaşadı
Gulkar Adnlncm hiç korkma birşey olmaz inşallah ben ağır kadın ameliyatı olmuştum ondan 4ay sonra doktorum hamile.kalabilirsin dedi rahim çabuk toparlaniyor ağır kaldırma biraz kılına dikkat et göbek çıkana kadar birseyvik olmaz
2prensesannesiiii Adnlncm ben kullanıyorum canım ben de 5 aylık bebeğim varken kaldım galiba şuan 7 buçuk aylık bebeğim ben 9+1 im nasıl olacak bakalım hayırlısı olsun hakkımızda🙏🏻
1bejnadogan Adnlncm doğuma 1 hafta kaldı gerçekten böyle olacağını bilmiyordum bi türlü kabullenemedim hamileliği nasıl hamile kaldın ben de korkuyorum ya
Adnlncm Esin_16 ne kadar iyileşmiş olabilir bilmiyorum bebeğim çok küçük Dr bebek erken doğar sıkıntı olur dedi şu an 5 haftalık
mercimekkoftesi1 Kızım 2,5 aylıkken hamile kalmışım bende. Şimdi 26 haftalık oldum ve bnmde sezaryen olacak. Doktorum bi sıkıntı olmaz dedi bana.
Ayaz_Aybars_mom mercimekkoftesi1 ne guzel doktorunuz varmis öyle 😀 bizimki 15 aylik oglum varken hamile kaldim diye bu ne acele once bu buyuseydi dedi 😀😀 elinde sopasi eksikti 😀 sezeryan sonrasi 2 yil beklenmesi gerekiyormus yaralarin iyice iyilesmesi icin ztn dusuk oldu suan tekrar 5 haftalik hamileyim bakalim hayirlisi artik
Seyma-10 Bende öyle bebeğim 5 aylık 9 haftalık hamileyim bana verdi ama ben kullanmıyorum ilk dede kullanmadım öyle Allah verdiyse kolaylığını verir doktorum bana sorun olmaz dedi biraz daha sık takip ederiz olur 40 çıkar çıkmaz hamile olanda var dedi
Betsnkizi Ben bebeğimi kaybettim sezeyan doğumla 5 ay sonra üstüne hamile kaldım suan 37 deyim 1 hafta sonra insallah alicak doktor korkma sağlıklı gelir insallah insan illaki korkuyor ama nasip de ne varsa o olur
mercimekkoftesi1 Ayaz_Aybars_mom bende çok korkmuştum da doktorum amaann ikisi büyüt gider ne takıyosun kafana dedi 😅