Kızlar 11+4 hamileyim. 5+0 dan beri kusuyorum ve hiç bir şey yiyemiyorum bulantı ağrı çok fazla 42 kiloya düştüm. Çok zor geçiriyorum. İlk gittiğim özeldeki doktor prilam vs hiç ama hiç fayda etmeyince zofer 8mg yazdı 5. Haftamda, ama prospektüsünde hamilelerin ilk üç ay kullanmaması gerektiği yazıyordu. Doktora sordum her ilacın riski vardır o zaman hiç ilaç içmeyelim mi gibi bir cevap verdi ve doktoru değiştirip daha iyi bi özele gittim oradaki doktorum zoferi içme dedi. Bir iki tane içip denemiştim sadece bikaç saat sakinleştiriyo sonra yine devam ediyo bulantı. Şimdi 11 haftalık olunca acaba içsem mi diyorum çünkü artık dayanamıyorum bu bulantıya delirmek üzereyim. Bir çaresi yok mu bu durumun ne yaptıysam geçmiyor yaşamaktan tiksinir oldum.