Kızlar bugün artık yavaş yavaş yıkamaya başlayayım diyorum kıyafetlerini falan döktüm hep ortaya.
Ama kafam çok karıştı, hem askı yerim var hem şifonyerim var. Sizce şapkaları eldivenleri vs hep ayırayım mı yoksa takım halinde mi dursun?
Askıda neler kullanışlı olur şifonyerde neler kullanışlı olur?