ebrarmom08 aşkım bu haftalar çok normal çok dengesiz oluyor bebek hareketleri bende bu haftalarda 1 hafta hissetmediğin oldu sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinliyordum çok şükğr bir sıkıntı olmuyor 28 29 dan sonra coşuyorlar hatta ondan sonrada büyüdükleri için az oynuyorlar demek istediğim o ki 30 hafta olmama rağmen hareketleri hala günü gününü tutmuyor