Mrym53 ay valla bi fikrim yok benimki 1 hafta önce doktora gittim çok fena kaşıntım vardı vajinada böyle varya saatlerce kaşısam rahatlamazdım o derece ama krem verdi çok şükür şuan iyi gibi .doktor çok ilerlememiş enfeksiyon dedi ..seninki ilerlemiş sanırım doktorun ne diyor yokmu çözümü geçmez mi ??