Freefam Selam kizlar 6+4 teyiz bugun kalbinin atisini gorduk ama sesini tam duyamadik doktor cok kucuk oldugu icin sesini tam veremiyorum disari dedi. Normal mi siz kac haftalikken duydunuz bebeklerinizin kalbini