Arkadaşlar boynumda isilik gibi şeyler çıktı 1 haftadır kaşınıyorum 2 gün önce sağlık ocağına gittim alerjiye benziyor dedi Hametan yazdı ama Hametan filan kar etmiyor ve sadece boynumda var kolye alerjisinde olabilir dedi ama geçmesi lazım değil mi 🥺