_Feslegennn__34 Uygulamaya göre adetime 5 gün var diğer ayın 7 de adet olmuştum bel ağrım ve belirti mi bilmiyorum bugün cok akıntım var bende ovulosyon vardı acaba yumurtlama var mı yok mu bilemedim bende yaptım dün ve bugün bügün yaptığım daha koyu sizce adete bi kaç gün kala yumurtlama olma ihtimali olabilir mı
Merve-metin _Feslegennn__34 adet günü yumurtlama gördüm canım olabilir tabi ki uygulamaya göre bakma ortalamayı alır uygulama akıntın varsa eğer değerlendir mutlaka
Kafi _Feslegennn__34 canım bu teste göre yumurtlama şuan yok adetine 5 gün varmış yumurtlama tabi ki olabilir fakat Bi erken gebelik testi yap derim
papatyaolsun Uygulamaya bakmayın onlar standart tarihler. Ben yüklesem benimkini de aynı gösterir, herkesin döngüsü farklı, ovülasyonla ilerlemeniz daha sağlıklı sonuç verir
br2023 papatyaolsun bende takvimim uygulamasını kullanıyorum çoğu zmn erken adet görüyorum şuan uygulamaya göre 3 gün gecikmiş oluyor 28 günde bir oluyorum normal olarak bir ara 33 günde bir olmaya başlamıştı birden 28 günde bir olmaya başladı degstrdm tarihi ve şuan gecikmiş oluyor napsam acaba test yapım mi biraz daha bekliym mi
_Feslegennn__34 Merve-metin ayyy bilmiyorum benim bide adet düzensizliği var akıntım çok var bugün öncelıkle testlı adet olursam yapmayı düşünüyordum bilmiyordum
papatyaolsun br2023 uygulama doğruyu göstermez dediğim gibi onu silin gitsin. Bence gebelik testi varsa yapın hemen, sonra da eğer çift çizgi görürseniz kan verirsiniz
_Feslegennn__34 br2023 Ya orası de ama benim adet düzensizliğim da var ben normalde ilaçlarla adet oluyordum posc var diye kendi kendime adet oldum ve hiç bir ilaç kullanmadan yedisinde olmuştum bu ay kendi kendime olur muyum bilmiyorum ama çok Bel ağrısı ve akıntım var ben de bilemedim
br2023 papatyaolsun şimdiye kdr uygulama hep doğru gösterdi ama yeni evli oldgm için adetm fln değişti hormonlardan dolayı bende uygulamaya göre gidiyorum hani eğer adet olursam fln diye ama hiç gecikme gostermezdi
_Feslegennn__34 papatyaolsun Dün akşam yemekten sonra öyle çok merak ettim bir tane bu ovulosyon tesislerin yanında çıkan gebelik testi ile yaptım hiçbir şey çıkmadı adetime de yedi 7 Ocak’ta olmam gerekiyor olur muyum bilmiyorum adet düzensizliği de var gebelik var mı bilmiyorum ama çok fazla bel ağrısıyla akıntım var
_Feslegennn__34 Kafi Ay bilmiyorum işte dün ovülasyon testin içinde çıkan gebelik testi ile yaptım yemekten sonra bir şey çıkmadı adetime de 7 Ocak’ta olmam gerekiyor bilmiyorum acaba yok mu biraz da üzüldüm ya da çok mu erken yaptım
br2023 _Feslegennn__34 benmde iki gündür adet olckmsm gbi bel ağrılarım var ama olmuyorum akntm da var ve daha sık idrara çıkar oldum iki gün sonra test yaparm eğer olmazsam
Kafi _Feslegennn__34 bence erken yapmışsın canım daha 7 8 gün var neredeyse benim adetime 10 gün var şuan daha ovulasyonda yeni çatlama gördüm o yüzden bekle derim
_Feslegennn__34 Kafi yaa ama bence ovulosyona şimdı başlamiyım bu gelcek ay başlıyım belkı yumurtlamayı kacırmışımdır