Arkadaşlar burada hangi hocaya gidiyorsunuz ben ilk oğlumu kazim hocada sezaryen yapmıştım riskli diye mecburen o hastane dediler ve kadın yoktu o dönem şimdi Fatma hoca Emine hoca jule hoca var daha rahat konuşmak adına kadın istedim sizler hangisine gidiyorsunuz ben Fatmayi tercih ettim güler yüzünden memnunum ama diğerlerinide duymak isterim.