Kızlar merhaba 9 gün önce serklaj oldum açılmam başladığı için şuan 27 haftalığız progestan kullandığım için akıntılarım oluyordu ama normal su gibi bir akıntıydı 3-4 gündür yeşil akıntılarım çok fazla oluyor ped kullanıyorum sanırım sürekli ped kullandığım için de tahriş oldu vajinamda kaşıntı yanma ve ağrı var her şey erken doğum belirtisi gibi geliyor serklajlı olanlarda böyle akıntı sorunu oldu mu acaba