eftiemmm77 Merhaba 33. Haftadayim nst de sancım çıktı. Bu şekilde erken sancısı çıkip bebeği bekleyen var mı ? Hemen doğum olur mu diye endişeliyim.
elifekeklikci eftiemmm77 canım benim 29.haftada sancım çıktı şu an 35 haftalık olduk bol bol su iç endişelenme🙂
genc2kizannesi Benim 35.haftada sancim çıktığında yatış yapıldı serum verildi 2 gün ardından taburcu edildim açılma vs olmadığı için