Tomurcuk18 İstinye devlet hastanesine giden var mı ? Normal kadın doguma mı randevu alıp gidiliyor ? Bazı hastanelerde gebe polikliniği oluyor ya burda var mı ?
Tomurcuk18 Yaseminhan Kadın Doğuma aldım da bazı hastanelerde gebeler için ayrı poliklinik oluyor orda da var mı acaba öyle bişe dedim. Sanırım yok.
Yaseminhan Tomurcuk18 yok yok hastanenin icinde direk ust katta karisik biraz sora sora bulursjnuz gidince