Kızlar 37+5 haftalık hamileyim inanılmaz halsizim vücudum kırılıyo hep uyumak istiyorum üşüyorum enerjim sıfır bayadır böyle .
Doktor takviye ilaç size neler verdi ?
Ben kan hapı ,decavit,magnezyum hapı ,devit kullanıyorum bitane vitaminim vardı ama bitti acaba ondan mı böyleyim bilemedim
Bu arada bebeğin hareketleri çok azaldı artık sizinde öyle mi ?