Sibelimm03 Merhabalar, ben yeni üye oldum buralara ve selam vermek istedim sizlere. Nasılsınız hamileliginiz nasil gidiyor kizlar ☺️🥰
Hulo2105 Sibelimm03 selammm bende yeni hamişim 6. Haftadayım geçen sene uygulamayı indirmiştim ama çok fazla kafayı bebek olaylarına takmıştım 3-5 gün sonra silmiştim. Bu ay tekrar indirdim ve hamileyim😍
Aybarssena Sibelimm03 merhaba hoşgeldiniz bende 29 haftalık hamileyim. Sırt ve bel ağrısıyla devam ediyoruz
Sibelimm03 Hulo2105 gözunuz aydin ne mutlu size, bende bir 4 ay önce indirmistim ama yeni keşfediyorum buralari 🤭