Rgmss annem beşiği bebek arabasını süt sagma makinesi emzik biberon küvet seti babynest vs gibi şeyleri aldi, kayinvalidem bebek odasını reflu yatağını islak mendili gogus kremi filan aldi. Ayriyeten ikisi de dünyanın kıyafetini aldilar. Eşim tek çocuk, bu yüzden halası amcası yok bebegin😄 teyzesi de daha okuyor ama battaniye orucem dedi bakalim😄 Benim kendi halalarim bissuru şey aldilar, kıyafet battaniye filan ayriyeten yelekler de oruyorlar. Eşimin babaannesi odasının yatağını, nevresim setini aldi. Çok şükür herkes elinden geleni yaptı yani, hala da alırlar. Annem kaynanam ayriyetten bissuru oyuncak aldi, annem meditasyon faresine kadar almis 😄 Biz de elimizden geldiğince kiyafet, hastanede dağıtılacaklar, bebeğin kremleri, pijama takimi gibi daha ufak şeyleri aldık. 2 tarafta da ilk torun, benim tarafımda 14 sene sonraki ilk erkek torun 😄 Sanirim bu yüzden böyle oldu. Hepsinden Allah razı olsun