Spgrr irmdgn1311 bende164 boy 64 kilo ile hamile kaldım 68 im şu an normal ilerliyor bana göre dediğim gibi ilk gebeligimde de bu şekilde ilerleyip 14 kilo aldım toplamda. hiç almıyorum diyenlere hiç üzülmeyin kimi düzenli alıyor kimi başta hiç almayıp sonradan hızlı alıyor
Annetubiss MelteM2cck benimde ilk gebeliğim 28+2 oldum şimdiden 14 kilo aldım dikkat etmeye çalışıyorum ama başaramıyorum kilolarınızı nasıl verdiniz acaba
MelteM2cck Annetubiss ilk gebeligimde diyetisyen eşliğinde verdim sağlıklı vermek için. 2.hamileligimdede aldığım kiloları o yüzden dert etmiyorum. Doğumdan sonra veririz elbet. Hamilelik geçici süreç güzel geçirin mutlu geçirin keyfini çıkarın 😇🌻
Aysnr11 Deletedmom_85 Neden bu kadar takıldınız ki kilolu olması sağlıklı olması anlamına gelmiyor sağlıklı olsun kilosu az olsun sıkma canını doğunca güzel güzel alır kilosunu. Stres yaparsan kilo almıyor diye o senin için daha kötü ben doğduğumda 1750 gram mışım gayet sağlıklı ve kiloluyum 😂🌸
Deletedmom_85 Aysnr11 aiiy miniciik dogmussunuz🥹 tabi ki sağlıklı olsun gerisin önemli değil zaten de o fsrk kapansa yeterdi haftasıyla uyumlu olsa. Yoksa tombiş bebek derdim değil yani🙈
Aysnr11 Deletedmom_85 Hayırlısı ile sağlıkla doğsun inşallah 🌸 son haftalarda belki kapanır, belki de ultrason cihazı yanılıyordur doğsun bi bakalım kaç kilo doğacak 🥰
Alan_Yeliz Ebrosko bebeğin kilosunu hiç soylemediler bana bu hafta kontrolüm var soracam bakalım soylermi