Kızlar dün geceden beri kahve rengi leke görüyorum. Yalnız peçeyi sürünce var. Sabah açık renkti. Sonra kahve olmaya başladı. Çok yoğun gelmiyor. Sürdükçe hafif geliyor. Çoğumuz buna yerleşme kanaması olabilir diyoruz ama çok korkuyorum. Bugün hafta sonu diye doktorumla iletişime geçemiyorum. Sekreterine ulaştık. Progestan yazdı onu alıp kullanıcam hemen. Bu durumda olan oldu mu. İlacı kullanmak iyi gelecek mi. İlk gebeliğim çok bilgisizim