Kediannesi1 teşekkürler😊. Rabbim herkese sağlıkla evlatlarını kucağına almayı nasip etsin inşallah.
Şimdi de üstüme düşüyorlar. Kalkma yat bişi yapayımmı, Daha hamilemiyim değilmiyim bilmiyorum canın bişi istiyomu diyolar. Böyle yapmalarıda bu sefer beni bunaltıyo. 😂 Sabah 2 sokak arkamdaki markete gitmek için kırk takla attım. Yat diyip duruyolar. Diyorum kan akışı lazım yürüycem. Öyle diyince saldılar.😊
Derler ya kaybedince herşey değere biniyor diye. Bişeyi görüp yaşamadan akıllanmıyorlar.🤦🏻♀️🤷🏻♀️