Zeynepci012 Hanımlar bugün doktora gittim regln 5 günü başlamıştım geçen pazartesi dün akşam bitti 17 mm olmuş sizce iyi mi ama doktor 2 gün sonra iğne vurulmamı söyledi bide duphaston yazdı bu süreci bilenler bana yardımcı olabilir mi? 🤲🏻♥️
Minikkelebekkk Zeynepci012 17mm iyi bende klomen çok kullandım duphaston kullandım ki hala duphaston kullanıyorum ne iğnesi vurulacaksin
dygoflz Zeynepci012 Ben de klomen kullandım, yumurtalarım büyümedi, ilk ay 12mm idi. İğne yapmadılar yeterli büyüklükte olmadığı için ama ben o ay hamile kaldım.💝 17mm çok iyi, iğneye kadar 2yi bulur, doğru tarihtede ilişki olursa🤌🏼🤌🏼🤌🏼🍀
Edaa3595 Zeynepci012 ilk gebeliğimde klomen kullandım kontrolde 16 mm dedi doktorum sonra hamile kaldım bence yeterli mm hayırlı haberler alın inşallah 🙏
Minikkelebekkk Zeynepci012 duphaston hormon dengeleyici bir ilaç hormonlarda sıkıntı varsa oda hamilele kalmayı zorlaştırıyor o yüzden duphaston veriyorlar
Minikkelebekkk Zeynepci012 canm o igenyi doktor bana yaptı yumurta belli Bir büyüklüğe gelince o civarda işte zaten 17 ve 20 mm olması gerek sonra aşı yaptı o ay içinde tutu çok şükür darısı size inş
Zeynepci012 Minikkelebekkk amin inşallah canım ben acilde iğneyi vurdurucam öyle oluyor mu çünkü doktor gel vurayım demedi
Zeynepci012 dygoflz Yaa Rabbime Çok Şükür İnşallah Olur 🤲🏻♥️ iğneyi vurulduktan 24 saat içinde mi ilişki yoksa 24 saat sonra mı orayı pek anlamıyorum
Elisaaa1 dygoflz hayırlı olsun ilişkileriniz nasıldı kaçıncı gün test yaptınız belirtilerinzi nelerdi
Alyamomm dygoflz bende iki buçuk yıldır bekliyorum eşimde ve bende sorun yok bu ay Klomen kullandım doktor kontrolünde yumurtam 20 mm olmuştu çatlatma ignesi yapmadı gün aşırı ilişki önerdi ama biz üç gün arka arkaya denedik inşallah olmuştur ignesiz tutmaz diye düşünüyodum ama yorumunuz benim için umut oldu inşallah mutlu haberi alirim bende bu ay 🤲🏻
dygoflz Zeynepci012 doktorunuz takvim vermedi mi? İğne yapılmadığı için bende bilmiyorum açıkçası. Doktorunuzla konuşun mutlaka, randevusuzda olsa bir uğrayın yanına sorun bence.
Minikkelebekkk Zeynepci012 iğneyi hangi saate vurulduğuna bak doktorla iletişime gex o sana söyler ama igenyi yapıldığın saate bak mutlaka
Minikkelebekkk Alyamomm ilk başlarda bu şekilde denetiyor doktorlar klomen veriyor sonra ilişki öneriyor bunu bir kaç defa yapıyor olmadı mı basyan klomen veriyor yumurtan belli Bir büyüklüğe geldimi çatlatma iğnesi vuruyorlar ins sana gerek kalmaz guzel haberler alırsn
Alyamomm Minikkelebekkk inşallah canım sonuçta iki buçuk yıl oldu ya hani daha az bı süredir olmasaydı doktorun yaptigini anlardım da herşey normalken olmuyorsa başka bı yöntem dener diye dusunuyodum
Minikkelebekkk Alyamomm 1 buçuk yıl bende de olmadı sonra ilaç tedavisi işte klomen ilişki kaç ay sürdü bide ben çok doktor değiştirdm yani çok uğraştım sonra bir doktorda sabit kaldm baştan klomen bir kaç ilaç daha kaç ay böyle gitti sonra en son iğne vurdu tutu çok şükür