eminedln-27  acaba ben mi görmek istediğim için bana hafif şekilde gözüküyor.
HelloooMomy eminedln-27 erken gebelik testi yap. Bu testler erken gebelik testi değilmiş. Bende bilmiyordum 😬
HelloooMomy Hemen mi çıktı canım? Kuruma çizgisine benziyor. Pembelik yok çünkü. Çizginin bu hali yanıltıcı olabiliyormuş umutlanma ama bende gördüm ❤️☺️
Baycam Var canım bende gördüm. Ben ilk öğrendiğimde bundan daha silikti zar zor görünüyordu ertesi gün kan verdiğimde beta 16ydi sizinde çok yeni hayırlı olsun
HelloooMomy Seyda5- Bunlar erken gebelik testi değiller. Ovulasyon testinin yanında veriliyor genelde. Normal bu şekilde satışı var mı bilmem. Ben ovulasyon testi almıştım. İnnotivita testin adı
HelloooMomy eminedln-27 keşke onu alabilsen. Eczaneye uzak mısın? Direkt çıkar onda varsa. Benim regle.6 gün var bu testten yaptım sabah çıkmadı.
Yonca_26 eminedln-27 vallah kiz tekrar tekrar bakiyorum yok göremiyorum🙈yine de insallah vardir hakkinda hayirlisi olsun
Babyy001 Yonca_26 biraz mesafe var gibi duruyor ilk baktığımda bende göremedim ama açık olduğu için sanırım silik çizgi var 😅 mesafeye bakarsanız biraz görürsünüz umarım arkadaşı yanıltmaz