Raziyenurx Kızlar sezaryan olacagım dört gün sonra evdeki kızım grip olmuştu bana bulaştı öksürük bogaz bi yandan çok fenayız bu şekilde sezaryan olurmu sizce veeya nasıl geçirebilirim bu gribi ya