Arkadaşlar merak ediyorum sizede öyle dedimi doktorunuz 16 haftamda erkek dedi bizde eşimle ismini hazırlamıştık bir kaç kıyafet aldık eşe dosta bildirdik derken ardından 18 haftamda oğlana benziyor ama kızda olabilir ama oğlana benziyor dedi şimdi de ise kız diyor çinsiyeti için ben anlamadım tabiki önce sağlıklı olsun eli ayağı düzgün olsun ama bu belirsizlik🤔🤔🤔🤔 haftaya salı ayrıntılı ultrasona girecem orada daha net anlaşılır değilmi ?? Doktora sordumkesinlikle daha belirgin olur dedi Çok merak ediyorum 🙂öyle olanlar var mı benim gibi