Arkadaşlarım merhaba. Bir sorum olacaktı. Geçen hafta doktora kalp atışı duymaya gittik doktor kese arkası kanama var dikkat et dedi bende dediği gibi dikkatli oluyorum her konuda bugün 8+1 haftaya yine kontrole gideceğim ama şuan vajina girişinde ağrı var sızı var bu normal mi herhangi bir kanama olmadı ama vajina girişinde ağrım var korkuyorum